zondag 15 januari 2012

Nagellakjes opbergen

Het opruimen van nagellakjes blijft een probleem voor mij. Ik heb ze nu in 3 bakken verdeelt. 1 bak met stripers, 1 bak met basislak, topcoat, frenchmanicure, vijltjes remover enzovoort en een bak met de kleurtjes erin. Maar het staat gewoon niet mooi in de kast. De bakjes zijn niet mooi, en zijn er alleen in het wit en in het blauw.. De bakjes kosten €1,99 wat niet duur is. Maar het oog wil ook wat.. Daarom ben ik op zoek naar een mooie/praktische manier voor het opruimen van mijn lakjes.

Mijn nagellak stash heeft in totaal ongeveer 50 lakjes? ( Zal ze nog voor jullie gaan tellen!) Ik heb al wat gegoogles, en kwam wel een paar leuke dingetjes tegen. Maar toch niet zo praktisch.


De eereste die ik tegen kwam, was gelijk ook de grootste/mooiste en toch meest onpraktische manier voor het bergen van nagellak. Namelijk dit enorme poppenhuis, helemaal vol met lakjes! Het ziet er echt SUPER mooi uit, maar het past natuurlijk niet op mijn kamer.. verder zoeken dan maar..

Creatief nagellak opbergen

hmm, Jaa! Dit is wat ik zoek! Het neemt weinig ruimte in beslag, ziet er lekker kleurrijk uit aan je muur en.. Is duur. Dit wandje kost namelijk €39,95 via www.enchantra.eu ! Hm jammer, want dit was wel perfect geweest..

En dan ..
Creatief nagellak opbergen

Ah! Leuk, gewoon een klein kastje, dat je overal wel kwijt kunt! (: Ja, dit is wel een goed idee! Waar koop je zo'n kastje.. Tja, dat weet ik dan weer niet.. Ikea? Praxis? ZELF MAKEN?! Ik ben niet zo creatief met hout en dat soort dingetjes.. Wellicht is dat iets voor jou?

Creatief nagellak opbergen
Eindelijk, ik weet waar het te koop is.. Het ziet er best leuk uit aan je muur, het is praktisch.. en NIET Duur. Deze houdertjes voor schilderijen dragen niet alleen je leuke schilderijtjes, maar ook je nagellakjes! Ziet er best leuk uit toch? De houdertjes zijn via http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50152595/#/20126065 te koop. 55 cm voor €5,99 en 115 cm voor €9,99 !

Ik denk dat ik dit zal doen.. Maar ben er nog niet helemaal zeker van.. Misschien knutsel ik toch zelf iets inelkaar, met wat hout restjes van de praxis. Als ik een manier heb gevonden voor het opbergen van mijn lakjes komt er een artikel online..

Hoe ruimen jullie je lakjes op? En heb je misschien nog tips?!

Liefss,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten