maandag 16 januari 2012

Mijn bestelling The Body Shop

Gisteren liet ik jullie al weten dat er een enorme Sale was via de site van The Body Shop. Ik heb net een bestelling geplaatst, en laat jullie zien wat ik besteld heb!


Bij aanbiedingen van 2+1 gratis bestelde ik het volgende:
Al eerste plaatste ik deze in mijn winkelmandje. Het is de Strawberry showergel. Het is een mini verpakking van de zeeploze, schuimende, bad- &douche gel, voor een frisse, schone, zachte, subtiel geparfumeerde huid. Hij is geschikt voor alle huidtypen bevat 60 ml showergel en kost €3,-

 

Ook zocht ik deze shampoo uit. Een mini van de Rainforest Shine Shampoo. Het is een revitaliserende, milde shampoo die effectief reinigt. Doordat hij dof makende aanslag van het haar verwijdert, geeft hij een mooie glans aan je haar. De Rainforest Shine Shampoo bevat 60 ml en kost  €3,- En is geschikt van normaal tot droog haar.
Als laatste van de 2+1 actie zocht ik hiervan ook de conditioner uit. Een mini van de Rainforest shine conditioner. Deze glansversterkende conditioner die het haar glad maakt, verzorgt je haar optimaal en versterkt de glans van je haar. De mini Rainforest Shine Conditioner bevat 60 ml en kost €3,- En is geschikt voor normaal tot droog haar.
 
Door de actie 2+1 gratis kreeg ik dus deze 3 producten voor maar  €6,- in plaats van €9,-. Een goed moment om wat dingetjes uit te proberen!

Ik wou al heel graag een lipbalm van The Body Shop, dus ook deze heb ik besteld. Deze kreeg ik met 50% korting! Het is de Spices Vanilla Lip balm. De rijke, verzorgende lippenbalsem heeft de heerlijke geur van vanille. Verrijkt met Community Fair Trade-cacaoboter, bijenwas en paranotenolie voor optimale verzorging. Bescherm je lippen goed en voorkomt barstjes! De lipbalsem bevat 15 ml en was afgeprijsd van €5,- naar €2,50.

Mijn moeder is in februari jarig, dus ik kocht alvast een klein cadeautje voor haar. Ze is gek op handcrèmes, we hebben er dan ook genoeg.. Toch wou ik haar deze handcrème  niet onthouden. Het is de Spiced Vanilla Hand cream. Hij beschermt de handen tijdens de koude winterdagen. De crème is verrijkt met Community Fair-trade Soja-olie cacaoboter, bijenwas, babassu-olie, paranotenolie en maroela-olie voor een extra verzorgende werking. De Spiced Vanilla hand cream bevat 50 ml en was afgeprijsd van 9,- naar €4,50
 
Voor een vriendin ( die ook in februari jarig is ) heb ik ook al een cadeautje besteld. Ik twijfelde of ik dit ook op mijn blog zal plaatsen, maar voor zover ik weet, kijkt ze hier toch niet! Het is de Guft cube van Satsuma. Het is een leuk douche setje en bevat een douche gel, bodylotion en een douchepuff. Kortom: Alles wat je nodig hebt voor onder de douche! De douchegel en bodylotion bevatten allebei 50 ml. En het setje was afgeprijsd van €9,- naar €4,50.


 
Als laatste kocht ik een body butter.  Het is de bodybutter in Passion Fruit. Een intensief werkende, romige bodycrème, die gemakkelijk door de huid wordt geabsorbeerd, verzorgend en verzachtend werkt en de huid beschermt tegen vochtverlies, tot wel 24 uur lang. Geschikt voor normale huid. De Bodybutter bevat 200 ml en was afgeprijsd van €15,- naar €5,-


 
Ik heb zoals jullie zien dus erg veel geld bespaart. Als klapper op de vuurpijl gebruikt ik de kortingscode welkom1201 hiermee kreeg ik nog een beetje korting en betaal ik geen verzendkosten! Dus het is wel erg voordelig zo! In totaal heb ik €18,- betaald. in plaats van €47 voor de pruducten en nog een €5,- voor het verzenden ervan. In totaal bespaar ik: €34,- !

Het is dus zeker de moeite waard om eventjes te kijken op de site van The Body shop. www.thebodyshop.com. Ik weet niet tot wanneer de sale duurt, dus wees er snel bij!

Liefs,
Cynthia!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten