vrijdag 13 januari 2012

Beautyblender dupe!

Na heel lang nadenken heb ik hem besteld ! de beuty blender! Wel is waar, een dupe ervan, maar dat mag mijn pret niet drukken!

Op verschillende webshops zocht ik naar de beauty blender. Deze is wereldwijd erg bekend, en ook erg gewild! De prijzen liggen alleen best hoog. Namelijk rond de 13 euro, en dan de verzendkosten er nog bij. Voor deze prijs heb je een orginele. Via marktplaats kwam ik bij een dupe van de beauty blender, deze vond ik al eerder, voor €8,99 maar dit vond ik te duur, door de hoge verzendkosten!

via www.welness-reviews.nl Kocht ik een dupe van de beautyblender. In de egg vorm, ook is er een "Drop shape" Via deze site kost hij €7,90 inclusief verzenden!



Ik laat het jullie weten zodra ik mijn nieuwe aanwist binnen heb! En zal er ook een review over schrijven. Kan je niet wachten? Bestel er dan zelf een via www.welness-reviews.nl !


Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten