vrijdag 6 januari 2012

Limited edition: Catrice ``Hidden world´´

Catrice vind ik een super budget merk! Het een is beter als het andere, niet alles is even goed gepigmenteerd, maar voor de dames die niet veel te besteden hebben zeg ik: Catrice!

Voor Januari/februari is er weer een limites edition. Deze heet "Hidden World"
"Dromerig en zacht, maar zeker niet fragiel. Misterieus, maar nooit verlegen. Subtiel en toch aanwezig. In januari/februari laat limited edition "Hidden World" by Catrice de grenzen tussen fantasie en fantasie en werkelijkheid vervagen. Poederachtige roze tinten en aardebruine tinten met coole glanseffecten vormen een zachte harmonie van kleuren. Voor een make-up die verleidelijk, vrouwelijk en luchtig is. Een samenspel van warm en koud, Te mooi om te verbergen. " Aldus Catrice

                                                          

De limited edition bevat onder andere: - Oogschaduwsouflés, - Lipgloss, - Mousse Blush en nog veel meer. Ik zal de producten op een rij zetten voor jullie!
                                         
Eye shadow soufflé in de kleuren 01 Wood you follow me? 02 Yes, I wood & 03Rosy en cosy

                                          
Liquid metal gloss, lipgloss. Verkrijgbaar in de kleuren: 01 Yes, I wood, 02 Walk on air & 03 Rosy&Cosy.

                                           
Illuminating Base
                                           
Ultimate Nail laquer, de welbekende nagellakjes kunnen natuurlijk ook niet ontbreken in deze limited edition! Verkrijgbaar in de kleuren 01 White and seek, 02 Walk on air & 03 Wood you follow me?

                                           
Secret mirror. Wat deze elegante lederen etui te verbergen heeft..? Juist, een spiegeltje! Voor een snelle touch up voor onderweg!

                                               
Blush mousse, WAUW! Zowieso ga ik deze aan mijn stash toevoegen! De verpakking alleen al, vind ik heel puur, heel natuurlijk!

Ik ben erg benieuwd, mooie producten, en de kleuren zijn super mooi. Zouden ze in het echt nog mooier zijn? Of valt het juist tegen.. Ik ga zeker een kijkje nemen, hopelijk heeft de kruidvat hier deze limited edition ook!

Wat vind jij van deze limited edition?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten