maandag 9 januari 2012

My everyday make-up!

Gisteren liet ik jullie mijn producten zien, die ik gebruik voor het reinigen van mijn gezicht. Nu ga ik jullie laten zien welke make-up ik dagelijks gebruik, en ook mijn favoriet zijn! De foto's zijn niet allemaal even duidelijk, het is gemaakt met neplicht, en een best wel oude camera!

ENJOY!

Mijn gezicht:
Rode vlekjes, en andere oneffenheden probeer ik te clamoufleren met mijn Gosh "Touch up" Concealer 02. Deze kost €7,49 en is te koop bij onder andere kruidvat. De concealer vind ik niet super goed, hij camoufleert mijn oneffenheden niet genoeg. Verder vind ik het een fijn product, je hebt alleen even wat meer nodig voor een goede camouflage.

De foundation die ik gebruik is die van Catrice, 010 light beige, Infite matt up to 18h make-up. De foundation past precies bij mijn huidkleur, en is dus ook super! Ik heb een hele lichte huid, dit is de eerste foundation die perfect bij mij past! De Foundation is te koop bij de Kruidvat en kost ongeveer €6,50

Met mijn Hema Kabuki kwast van €5 poeder ik mijn gezicht af. Ik gebruik hier de skin finish van Catrice in 030 Honey beige. Deze kost ongeveer €4

Met mijn Essence blushkwast breng ik mijn blush aan. De blush is van Miss sporty, ohh, blushed again in 002 Rose. Deze kost rond de €2. En is te koop bij onder andere Etos. De blushkwast van essence kostte €2,29 en is onder andere te koop bij kruidvat.


Mijn ogen:
Voor mijn ogen gebruik ik het volgende:
Catrice eyeshadowbase. Deze gebruik ik zodat mijn oogschaduw langer blijft zitten, en niet in de lijntjes gaat zitten. De eyeshadow base kost €3,99 en is onder andere te koop bij Kruidvat

De oogschaduw die ik gebruik is die van NYC 807B Go to Broadway.Dit is een eyeshadow duo, met 2 bruine kleurtjes. De linker gebruik ik over mijn hele bewegend ooglid, de rechter in mijn arcadebooog. Het is een budgetproof product goed gepigmenteerd. De oogschaduw is te koop bij de Kruidvat €1,99

De oogschaduw kwastjes die ik hiervoor gebruik: Met het paarse puntje: Smokey eyes brush van essence €1,29 te koop bij de kruidvat. Het andere oogschaduwkwastje kocht ik ook bij de Kruidvat, en kostte €1,79

W7 Automatic eyeliner Pencil, het oogpotlood( eyeliner..) kocht ik bij de op=op, ik wist niet wat ik er van kon verwachten, omdat ik andere oogpotloden daar niet echt super vond. Deze was in tegen stelling tot de anderen wel goed, en koste ongeveer €1

Mijn mascara is van Bourjois Paris Volume glamour eltra curl mascara, Hij maakt mijn wimpers mooi lang, ik heb geen wimperkrultang nodig, de mascara alleen is goed genoeg! De mascara kost €12,50 en is te koop bij onder andere DA.

Mijn lippen:
Op mijn lippen draag ik een supersupersuper mooie kleur rood. De lipstick is van Catrice, in de kleur 130 Ketch me up. Ultimate shine. Ik dep een beetje op mijn lippen, zodat ze niet felrood zijn, maar het meer lijkt als een lipgloss. Een lipstick blijft toch beter zitten als een lipgloss, dat vind ik wel fijn, dan hoef ik het niet zo vaak bij te werken! Deze lipstick van catrice kost €2,99 en is onder andere te koop bij de Kruidvat.

Wat vonden jullie van een artikel als deze?
Wat zijn jullie favoriete producten voor dagelijks gebruik?

Liefsss,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten