zondag 25 december 2011

Vrolijk kerstmis!

MERRRRY CHRISTMAS!

Ik heb een aantal dagen geen artikel online gezet. Ik heb het erg druk gehad deze week, en daardoor geen tijd gehad om een artikel te schrijven en online te zetten. Sorry!

Ik wou jullie via deze weg alsnog een fijne kerst wensen!

Bij mij thuis word elkjaar gegourmet met kerstmis. Cadeautjes doen we niet. Dat vinden we niet nodig. Het gaat om het samen zijn met mensen die je lief hebt, waar je om geeft. Kleed je leuk aan, speciaal voor kerst een leuke look maken!

Ik kan niet goed uitleggen wat ik draag, maar ik ga het proberen! Ik heb een oranje shirt aan, die 2 lagen heeft, 1 noormaal, en 1 dat er nog zo'n ehm soort hals lang bungelt (uuuuh?!) naja ik weet het niet! haha.
Hierover heb ik een grijze Bolero met pofmouwtjes. En een spijkerbroek en gewoon mijn sloffen aan! lekker warm! Mijn make-up is heel neutraal, ik voel me er niet goed bij als ik helemaal onder de glitters zit.

Wat dragen jullie tijden de feestdagen? En hoe ziet je make-up eruit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten