woensdag 14 december 2011

BB cream Garnier

Een paar week geleden beloofde ik jullie een review over de BB cream van Garnier. Het werd dus wel tijd om dat eens te doen!

BB(Blemish Balm) cream is eigenlijk gewoon een getinte dagcréme, maar deze 'getinte dagcréme' doet meer!

De BB cream is elke dag te gebruiken en Garnier beloofd 5 dingen in 1 product:
1. Vervaagt lijntjes
2. Egaliseert de teint
3. Stralende huid
4. Hydrateert 24 uur
5. UV bescherming SPF 15


We beginnen met de verpakking. De verpakking ziet er vrij simpel uit. Niet cheap, ook niet duur. De tube is niet erg groot, er zit 50 ml in. Hier kan je wel een tijdje mee doen. Op het doosje waar de tube in zit staan de ingrediënten, een bepaalde leeftijd waarop het goed te gebruiken is, namelijk 20 tot 40 jaar. (hm, ik ben 17, en gebruik het ook) en hoe je het moet gebruiken.


De BB cream lijkt op een getinte dagcréme, dit is het niet. BB cream is een verzorgingsproduct, die de huid hydrateert als een dagcréme maar ook de dekking geeft van foundation zonder de huid af te sluiten. Je brengt hem aan net als een dagcréme. De bb cream geeft een meer natuurlijke dekking, dus dekt niet zo goed als een foundation.

De textuur van de créme is iets dikker als een dagcréme, maar hij smeert super lekker uit. En hij ruikt heerlijk. Hij is dus fijn in gebruik.

Van lijntjes in mijn gezicht heb ik niet zo veel last, maar de lijntjes die ik heb ( rond mijn ogen ) zijn haast niet meer te zien, die belofte komt  Garnier dus goed na! Wel kan ik zeggen dat hij mijn huid egaliseert, ik krijg een gezonde gloed op mijn huid. Aan punt 2 en 3 voldoet hij dus zeker.

Ook word bij punt 4 beloofd dat hij 24 uur hydrateert, dit doet mijn bb cream beter als mijn dagcréme!
Aan punt 4 voldoet hij dus. Of er SPF15 in zit, tja  dat kan je niet beoordelen, dat zal wel waar zijn, haha!

De BB cream is verkrijgbaar in de kleur Light en Medium en is te koop bij de drogisterij voor  €13,99. Het product is het geld zeker waard. Hij verzorgt en dekt (voor mij) goed genoeg! Wil je een product dat echt je rode pukkeltjes bedekt, dan is de bb cream niet de juiste keuze, dan kan je beter gaan voor een echte foundation, en er dan voor kiezen apart een dagcréme te gebruiken als basis voor je foundation!

1 opmerking:

  1. hi, ik heb de BB cream van l'Oreal paris vind ik ook erg fijn, ben benieuwd naar de BB van Garnier! haha Leuke blog verder
    xx

    BeantwoordenVerwijderen