woensdag 28 december 2011

Mijn favoriete parfum

Ik heb echt ONTZETTEND veel parfums, maaar! Er kan er natuurlijk maar één de beste/lekkerste zijn. Voor mij is dit: Adidas tropical passion, het is een heerlijk zoete geur, hij ruikt een beetje naar bloemetjes en fruit.


Noten in de geur:
- Orange blossom
- Pineaple
- Woody
- Musk
- Mandarijn
- Meloen
- Neroli (?)
- Magnolia



Ik vind de geur heerlijk. Ik hou van zoete geurtjes! De flacon is simpel, maar niet saai.Het is een beetje driehoekig, maar wel mooi afgerond, met een oranje dop. Het doosje is ook simpel, maar wel duidelijk van dit zit er in, deze geur. Geen gekke franjes..

De geur kocht ik ongeveer 1,5 jaar geleden op een markt voor ongeveer 10 euro, hiervoor krijg je 50ml parfum. Hij is niet duur, niet goedkoop, gewoon perfect! Je doet er lang mee, en ik ruik hem de hele dag!

De parfum is niet meer te koop in de winkels, wel online via verschillende webshops! Er zijn nog een aantal geuren in deze adidas lijn, ik heb nu ook de blauwe, hierbij heb ik ook een deodorant, deze ruikt lekker fris.

Heb jij een favoriete geur? Welke is dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten