zondag 29 januari 2012

Review Skinlite masker

Vandaag trok ik mijn laatje met mijn maskertjes los, want ik had zin om me zelf even te verwennen met een heerlijk maskertje. Ik heb de laatste tijd een beetje een droge huid door het weer, dus koos ik voor een vocht inbrengend masker van Skinlite. 


Het maskertje heet de Skinlite Moisturizing cucomber mask. Dit is een vochtinbrengend masker. De verpakking ziet er leuk uit, een keer wat anders als gewoon een rechthoekig zakje met daarin een créme of een sheet. Deze verppakking kan je makkelijk open maken, je kan hem zo open scheuren.

Het SKINLITE vochtinbrengende masker met komkommer bevat effectief verbeterende extracten zoals komkommerextracten, vitamine E en phytocollageen, en krachtige natuurlijke vochtinbrengende bestanddelen zoals zoethoutextract. Deze speciale formule verbeterd de structuur van de huid en ontspant de strakke en droge huid. * Hypoallergeen * Niet getest op dieren.

Gebruiksaanwijzing:
1. Reinig het gezicht, en droog het af.
2. Neem het masker uit de verpakking, vouw het open en breng het aan op het gezicht.
3. Draag het masker gedurende 15-20 minuten, en haal het eraf vanaf de rande.

Als je de sheet eruit haalt, is het helemaal opgevouwen, er druipt direct vocht af, het is dus verstandig dat je even een handdoekje bij de hand hebt. Het uitvouwen van de sheet was wel een beetje lastig, hij scheurde een paar keer een beetje in.Toen ik het maskertje eenmaal had opengevouwen, bracht ik hem aan op mijn gezicht. Het was echt heerlijk! Hij rook heerlijk naar komkommer, en was lekker verfrissend. 


Toen ik met het maskertje op, op bed lag droomde ik heerlijk weg. Mijn huid tintelde een beetje, maar dit was geen vervelend gevoel. Het voelde juist wel lekker. Ik kon echt voelen dat mijn huid het vocht een beetje opnam. 


Toen ik de sheet van mijn gezicht had gehaald, heb ik de overgebleven vocht op mijn gezicht lekker ingemasseerd. Daarna heb ik met een warme gastendoek mijn gezicht na gedept. Mijn huid voelt nu heerlijk zacht, en niet meer zo droog aan. Het heeft men huid dus echt goed gedaan. 



De verpakking bevat 1 sheet van 18 ml en is te koop bij onder andere DA en via internet. En kost €0,89 tot  €1,99. De prijzen verschillen per winkel. Ik kocht het maskertje voor €0,89.

Mijn eindcijfer is een 7,5. Hij is lekker verfrissend, en doet wat er beloofd word. Maar omdat hij lastig uit te vouwen is, en heel nat krijg hij toch maar een 7,5.

Welke maskertjes raad jij aan? En ken jij de maskers van Skinlite ook al?

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten