maandag 23 januari 2012

A, b, Cynthia Tag!

Deze Tag zag ik vandaag op een blog, en ik dacht dat het wel leuk was om dit ook op mijn blog te zetten! Zo krijgen jullie wat informatie van me, dat is natuurlijk wel leuk!
A. Age: 17, in maart word ik 18!
B. Best friend: Sharon!
C. Chore you hate: Afwassen, aaarg, zo irritand!
D. Dreamhouse: Een groot wit huis, met een lekkere grote tuin, waar ik lekker kan liggen in het gras met warm weer!
E. Essential start of your day: Douchen en/of aankleden, haar en make-up doen!(:
F. Favorite colour: Oranje!
G. Gold or silver: Zilver, goud staat me niet.
H. Height: 1,65m.
I. Instruments I play: Heb wel eens gedrumt, maar verder dan het basisritme kom ik niet.
J. Job title: Cassiére Jumbo supermarkten
K. Kids: Geen
L. Life is incomplete without: Famillie, vrienden, kenissen en andere dierbaren!


M. Music that you always listen to: Rihanna, Gers Pardoel
N. Nickname: Cynthsterr
O. Overnight hospital stays: Gelukkig geen.
P. Phobias or fears: SPINNEN!
Q. Quote from a movie: Geen idee.
R. Reason to smile: Gelukkig leven, lieve ouders, lieve huisdieren!


S. Siblings: Zus Jessia
T. Time you wake up: 7:15 uur gaat mijn wekker. 7:30 ga ik er uit
U. Underwear: Comfortabel, meestal wit. Maar het verschild heel erg.
V. Very important date this year: 28 januari, dan ga ik naar een herdenking van een vriendin.
W. Worst Habit: Vaak denken dingen beter te weten! haha.
X. X-ray you have done: Geen
Y. Yummy food you make: pasta's en rijstgerechten, kip hawaï!
Z. Zoo animal: Aapjes, vind ze zo schattig!



Ik vind het leuk om tags te lezen van anderen, dus je mag hem gerust overnemen. Zelf heb ik hem van www.veracamilla.nl  

Liefs,
Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten