maandag 23 januari 2012

Review Dupe Beautyblender!



Ongeveer een week geleden vertelde ik jullie over een dupe van de Beauty Blender. Ik heb hem besteld via www.wellness-reviews.nl, en had hem vorige week dinsdag al binnen. Zoals beloofd schrijf ik een review voor jullie!




Voor €7,90 bestelde ik de dupe van de Beauty Blender. Hij werd verzonden in een enveloppe met daarin het doosje op de bovenstaande foto. Hier zat de Beauty Blender in. Ook zat er nog een kaartje bij, waarop stond wat de Beauty Blender dupe is, wat het doet en hoe het werkt. 


 Dit is het kaartje die erbij zat. Lettelijke tekst:
Beauty Blending Sponge de hit uit Amerika!
Met de Beauty Blending Sponge kut je perfect foundation en blusher aanbrengen. De Beauty - Blending
Sponge zorgt ervoor dat je make-up vloeiend overloopt met als resultaat een natuurlijk uitziend "Flawless" foundation die niet onderdoet voor een airbrush effect. De Beauty Blending Sponge is een dupe van de Beauty Blender. Dupe staat voor duplicatie, een nagenoeg gelijk product... Maar de Beauty Blending Sponge is aanzienlijk goedkoper en het effect hetzelfde!

De beauty Blending Sponge is verkrijgbaar in twee verschillende vormen. Beiden zijn zo gevormd dat je ze ook voor de kleine hoekjes rondom de neus ogen en mond kunt gebruiken. De grotere ronde basis kun je perfect gebruiken voor het aanbrengen van foundation en blusher, op wangen, voorhoofd, kin en hals.

De Beauty Blending is erg makkelijk in gebruik. Maak de Beauty Blending Sponge nat, hierdoor zal ze groter worden, knijp het te veel aan vocht eruit. Even na deppen met een handdoek je kunt beginnen met het aanbrengen van je foundation...

Zo Simpel kan het perfect aanbrengen van foundation zijn!
Bestel de Beauty Blending Sponge op www.wellness-reviews.nl

Zoals hierboven staat omschreven zijn er 2 verschillende vormen, die beide perfect zijn voor het aanbrengen voor de foundation, er is de originele egg shape, en de drop shape.

Dropshape:
Egg shape:

Ze beloven dus het zelfde resultaat met deze dupe van de Beauty Blender. Namelijk een perfecte foundation, met een airbrush effect. Nadat ik hem nat had gemaakt, en hij dus gegroeid was, heb ik hem meteen gebruik en gekeken of hij nou echt zo goed is, als dat beloofd word in de omschrijving op het meegestuurde kaartje. Of hij echt zo goed is als de echte Beauty Blender kan ik niet zeggen, die vond ik te duur, en die heb ik daarom ook niet. Maar, ik ben tevreden.. Mijn foundation zit mooi op mijn gezicht, en het ziet er erg natuurlijk uit. Er zit geen dikke laag op je gezicht. Wel heb ik het idee, dat ik meer foundation nodig heb. Ik denk dat dit komt doordat het een beetje in de spons trekt.


Het bovenste puntje is erg makkelijk voor onder mijn ogen en rond mijn neus, ik kom er makkelijk bij en ik pak meteen alle stukjes mee. Ik hoef er dus niet vaak overheen.

De enigste nadeel die ik kan bedenken is dat ik meer foundation nodig heb, omdat de foundation natuurlijk een beetje in de spons trekt. Maar ik denk dat naar mate ik de Beauty Blending Sponge langer gebruik, dat ik wel weet hoeveel foundation ik precies nodig heb. Ik ben tevreden, mijn foundation zit super mooi!


Ik vroeg me af hoe ik hem kon schoonmaken. Moest ik daarvoor dan wel de echte beauty blender cleanser hebben, die overigens ook vrij prijzig is.. Nee, zeiden ze van wellness-reviews.nl Ze deed dit zelf gewoon met baby shampoo. Zo maak ik mijn kwasten ook altijd schoon. Ook kon je hem op 60 graden wassen, in een waszakje. Hij verandert een beetje van kleur, maar dat is niet zo erg. Het gaat natuurlijk wel om iets wat je gebruikt voor je gezicht. Na een tijdje zitten er veel bacteriƫn op, en na het wassen zijn die dood.

Ik heb totaal geen spijt van mijn aankoop en ben juist erg blij dat ik het gedaan heb. Ik heb heel lang getwijfeld. Ik denk, dat hij zijn beloftes stuk voor stuk allemaal nakomt. 

Ga jij de sponge misschien ook bestellen?
Like de facebook pagina, bij 50 likes word er eentje verloot!
http://www.facebook.com/pages/Beauty-Blending-Sponge/306650762709462

Liefs,
Cynhia!

4 opmerkingen: