dinsdag 24 januari 2012

Mini Shoplogje

Vandaag heb ik een mini shoplog voor jullie. Ik heb een aantal leuke beauty producten gekocht, en deze wil ik graag aan jullie laten zien!

Als eerste kocht ik een aantal dingetjes bij de op=op. Hoe kan het ook anders, maskertjes van Dr. van der Hoog en ééntje van Montagne Jeunesse.

Op de onderstaande foto zie je het masker van Montagne Jeunesse, het is een haarmasker. Deze bestaat uit de zakjes 1 met het masker, en 1 zakje met een serum. Het masker zorgt voor volume en het serum voor een mooie glans. Het masker kocht ik voor omgerekend €1,33. ( actie 3 voor €4,- )


Hiernaast kocht ik nog 2 maskers van Dr. van der Hoog. Een créme masker voor de handen. Het hand maskertje is een intensieve voeding met jojoba-olie, die de huis hersteld en beschermt. Er zitten ook 2 handschoentjes bij. Deze doe je aan, zodat je het maskertje goed kan laten intrekken in je huid! Ik had deze al eerder gehad, en vond hem super fijn, hij ruikt lekker en maakt mijn handen superzacht, daarom kocht ik hem nog een keer. Deze koste omgerekend ook €1,33 ( Actie 3 voor €4,- )
Het laatste masker dat ik kocht, waar ik ook het meest benieuwd naar ben is ook van Dr. van der Hoog. Het is een chocolade verwenmasker voor alle huidtypen. Het zit in een rode hartvormige verpakking. Dus, ik denk dat het een limited edition is voor valentijn, maar dit weet ik niet zeker. Op de verpakking staat een strikje en de tekst Liefs. Dus dit zal wel een erg leuk valentijns cadeautje zijn voor de dames! Het maskertje kost omgerekend €1,33 (Actie 3 voor €4,-) 


Ook kocht ik nog een deo van 8x4. Deze kocht ik samen met mijn moeder, dit kwam goedkoper uit. 3 voor  €6,-

Als laatste kocht ik papillotten. Ik heb meerdere filmpjes gezien waarin andere beauty bloggers dit gebruikten. Ik besloot dat ik dat ook wel graag wou proberen, omdat het er wel erg makkelijk uit ziet.. Maar het zal wel niet zo makkelijk zijn als het lijkt. De papillotten kosten per 12 stuks €3,59. Dit vind ik erg meevallen. Ze zijn in leuke vrolijke kleurtjes! Ik laat jullie nog weten wat ik er van vind, en of het me gelukt is!

 

Gebruik jij ook papillotten? Bevalt het je?! Laat het me weten via een reactie op dit artikeltje..


Liefs,
Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes! Ik gebruik nooit papillotten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga ze volgend weekend proberen. Hoop dat het me gaat lukken. Als het lukt zal ik foto's maken, en deze in een artikel verwerken!(:

      Verwijderen