vrijdag 25 november 2011

Shoplog webshop cherize, trekpleister en action, zeeman

Éen van de dingen die ik erg leuk vind: SHOPPEN!
Vandaag heb ik een aantal dingetjes gekocht.
Ook had ik vorige week een bestelling geplaatst op www.webshopcherize.nl en vandaag heb ik dat binnen gekregen! Ik zal kort vertellen wat ik heb gekocht, en misschien al een eerste indruk!

Ik ging heen voor de BB Cream van Garnier. Ik had hiervan een sample besteld viai facebook,
en was er erg tevreden over, bij het sample zat een kortingsbon van 3 euro, bij de kruidvat.
Bij kruidvat was hij op, dus ik door naar trekpleiser! Daar aangekomen, had ik erg gelukkig, 30% korting!
Dus kocht ik de BB Cream voor €9,75 in plaats van €13,95, hierover komt binnenkort nog een review!


Vorige week zaterdag heb ik een bestelling gedaan bij cherize, ik kocht het 28 neutral palette,
het 28 shimmer palette, een lipstick van NYX in strawberry milk, en een oogschaduw kwastje!

28 neutral eyeshadow palette
                            
28 shimmer eyeshadow palette
Nyx lipstick in Strawberry milk
Fluffy eyeshadow brush
Bij action kocht ik een grote pot pure vaseline. Ik gebruik dit op mijn lippen, en andere droge plekjes op mijn huid!
 Bij zeeman kocht ik Nivea volume sensation, het beloofd je haar meer volume te geven. Het is een conditioner in mousse vorm. Hierover komt ook een review!

Prijzen:
BB Cream Garnier: €9,75
28 neutral eyeshadow palette €14,49
28 shimmer eyeshadow  palette €14,49
Nyx lipstick in strawberry milk €2,39
Fluffy eyeshadow brush €2,49
Pot vaseline €1,12
Niveau apres shampooing volume sensation €1,99
de eyeshadow palettes, de lipstick en de eyeshadow brush zijn te koop via www.webshopcherize.nl

Dat was het voor deze keer, binnenkort zal ik een review plaatsen over de BB cream van Garnier, en ook van de apres shampooing van Nivea. Als ik een goede camera heb maak ik goede swatches van de lipstick, en de eyeshadows!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten