woensdag 14 december 2011

Minerale make-up

Op zo'n beetje elke site zie ik wel ergens staan mineral make-up.
Maar, wat is het?! Ik heb het uitgezocht!

Minerale make-up is make-up dat 100% natuurlijk is. 
Dus geen toegevoegde troep om het beter te maken!
nee, echt 100% natuurlijk (:


Er zijn steeds meer merken die minerale make-up verkopen.
Het is vaak wel een stukje duurder dan 'normale' make-up, maar het is het waard..

Waarom het je geld waard is?
- Dierproefvrij
- Niet milieu belastend
- Sluit je poriën niet af, zo voorkom je  meeeters
- Dekt goed, ook over acné of wijnvlekken
- Geen risico voor allergiën, alle producten zijn getest
- UVA en UVB bescherming

Het is natuurlijk ook heerlijk om na het uitgaan gewoon te kunnen gaan slapen, en de volgende dag pas je gezicht te reinigen. Dit maakt namelijk niet uit, het is niet slecht voor je huid! Ik lees zelfs dat je huid mooier zal worden, als je het voor langere tijd gebruikt.



Hm, ik ben overtuigd. Ik ga kijken naar een merk dat gewoon in de winkel te verkrijgen is, en laat jullie weten wat ik van minerale make-up vind! En of het echt doet, wat ik overal lees!

Bekende merken die minerale make-up verkopen:
- L'oreal
- EverydayMinerals
- Bare minerals
- Catrice (Had een limited edition in Maart/april 2008 )
- Essence



Hoe breng je minerale make-up aan? Klik:

Heb jij ook minerale make-up en wat vind je ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten